tyłkiem wyczyść wszystkie kałuże na trasie

 CrossDuathlon. Mostki k.Suchedniowa. 28.01.2018.


Drugi rok startujemy w zimowym CrossDuathlonie, bo w zimie można pozwolić sobie na inne dyscypliny. Wcześniej startowałem w Zimowy Triathlonie, ale tam jest po prostu za krótko. Tu dystans w tym roku trochę uległ zmianom, teraz lekko ponad 10km biegu + 22km rowerem. Pętla biegowa fajna, tylko kawałek rozbiegowy po płaskim, co w panujących warunkach było dość śliskie. Na asfaltowej podeszwie cały czas biegłem poboczem wpadając w jakieś kałuże. Sam start i pierwsze kilkaset metrów chłopaki narzucili tempo zawałowe, na szczęście po wbiegnięciu w śliski teren było lepiej i to ja narzuciłem tempo. Ja! Biegam okazjonalnie w zimie, choć w tym roku więcej. Udało się dogonić startujących 15 minut wcześniej niektórych biegaczy :) Tempo chyba dobre, do strefy zmian dotarłem pierwszy i zacząłem walkę z przebieraniem, po chwili dobiegł drugi zawodnik i wystartował na rowerze szybciej, ja wałczyłem z wciąganiem rękawiczek na mokre ręce. Po wyjeździe udało się wyprzedzić.

Trasa rowerowa zmodyfikowana po zeszłym roku lekko i do pierwszego bufetu jazda po "szybkiej i śliskiej pożarówce". Moja przewaga malała po glebie. Za bufetem w dolince rzeki bardzo fajna i przyjemna ścieżka, potem wyjazd na lodowisko i zostałem dogoniony, zaliczona gleba, znowu wyślizgane drogi pożarowe z kilka wywrotek, zostałem minięty. Jazda czy ślizgi po wodzie na lodzie. Pomimo, że w zasięgu wzroku, nie udało się dogonić. O dwie gleby za dużo :) Pół minuty straty, przemoczony od ślizgów w kałużach. 



Już w zeszłym roku mówiłem, że trasa rowerowa musi być po za drogami gdzie samochody ubijają drogę i wyślizgują, będzie się wolniej jechało, ale cieplej i bezpieczniej. 
W odróżnieniu od triathlonu zimowego mamy tu dwa razy dłuższy dystans czasowo, jedynie trasa rowerowa nieprzyjemna, po za tym jest kilka innych aktywności do wystartowania, maraton mtb, biegi 10 i 20km, nordic walking. Za miesiąc kolejna edycja w sąsiedztwie Daleszyc, może być już wiosenna.
ES

WYNIKI:
ES 01:46:51 (2 open | 1 M3)
CIENKA 02:30:16(1 open | 1 K3)