"Opona doskonała" ???


 Nie jest to test, a raczej recenzja czy też podzielenie się wrażeniami z wyścigu. Opony Schwalbe każdy zna i wie, że to są najbardziej zaawansowane produkty na rynku. W tym sezonie ujeżdżam RR 2,25, na  Karpacz założyłem nówkę. Przytrafiła się niesamowita historia złapałem zabytkowy, odlewany gwóźdź.

"rdzawy talizman nieszczęścia"
 To jedna sprawa, że zabytkowy, ale rozmiar około 70mm x 2,5mm zrobiło dwie pokaźne dziury, na pewno nie do załatania przez żadne uszczelniacze.

"dwie dziury"

 Ciężko było wyszarpać, jak się udało to szybko założyłem nową dętkę i ku mojemu zdziwieniu, dętka nie wychodziła dziurami. Normalnie nie wierzę w marketingowy bełkot, ale chyba nowa mieszanka Tubeless Ready w gęstym oplocie daje większy margines bezpieczeństwa. W porównaniu z poprzednimi wersjami, nowe Rockety są bez porównania solidniejsze. Dla mnie nie to niemal idealna opona. Rozmiar 2.25 na ciśnieniu 2.2BAR (76kg) jest lekka o odpowiedniej trakcji i jak się okazuje wytrzymała.
 ES