Najmocniejsza z siódemki

Świętokrzyska Liga Rowerowa. Nowa Słupia 08.08.2010.

Autorzy trasy głośno oznajmiali iż to będzie najmocniejszy akcent w tym sezonie w całej serii. Nie oszukiwali. Na dystansie około 60km przewyższenia osiągnęły około 1,5tyś. co można określić jako prawdziwie górską trasę.


Po mocno spóźnionym wyjeździe z Warszawy ledwo zdążyliśmy na start i tylko dzięki znajomości i uprzejmości orgów udało się wpisać jeszcze na listę startową. Sekundowa rozgrzewka i start. Od początku chciałem trzymać się mocniejszych co niestety mnie zgubiło, bo braki w żywieniu i piciu spowodowały że mocno osłabłem po pierwszej pętli na której miałem tylko 15min. do lidera, a zwykle w drugiej połowie wyścigu jadę lepiej. Tak więc wynik tylko przeciętny, a nastawiałem się na dobre punkty żeby powalczyć o piątkę w generalce. Niestety Iza zjechała na krótką pętlę, co bardzo ją wkurzyło. Marek pojechał bardzo dobrze, Andrzej również.


wyniki FAN:
Iza 02:55:04 (3 open / 2 K2)

Tomek 02:56:30 (76 open / 6 M4)
Andrzej 03:13:22 (97 open / 11 M4)


wyniki MASTER:

Es 03:39:26 (12 open / 7 M2)
Marek 04:46:42 (46 open / 1 M5)